13 January, 2009

BOIKOT ISRAEL

Assalamualaikum dan salam sejahtera. lama sudah saya tidak menulis di ruangan ini. pelbagai kekangan menyebabkan pergerakkan saya memang terbatas di alam maya ini.namun pekara yang sedang melanda dunia kini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja..Di sini saya sekeras-kerasnya meMbantah,mengutuk dan mengkeji tindakan kejam zionis menyerang palestin.






Kekejaman dan kerakusan rejim zionis semakin hari semakin menggila. mengikut laporan yang dipaparkan sehingga kini lebih 900 orang rakyat palestin yang tidak berdosa menjadi mangsa tentera zionis yang tidak berperikemanusian dan lebih hina dari binatang pemangsa. Pemimpin-pemimpin BONEKA dunia Arab dan OIC seakan-akan cuba menutup sebelah mata tanpa mengambil apa-apa tindakan dan membiarkan PENJENAYAH perang ini terus MENGGANAS walaupun mendapat bantahan dari seluruh dunia.Ayuhlah berdoa memohon agar Allah(s.w.t) memberi pertolongan kepada pejuang-pejuang islam dan rakyat palestin yang tidak berdosa.

BOIKOT ISRAEL. BOIKOT AMERIKA.




1 comment:

Faizal said...

Sbg insan yg x punya apa2 kuasa, aku sedih melihat kekejaman Israel ke atas umat Islam di Gaza..nyawa manusia tidak berdosa sudah tidak lagi bernilai bagi haiwan yang berbangsa yahudi ini..mayat2 penduduk awam bergelimpangan..masjid2 yang dijadikan tempat perlindungan di bom secara membabi buta..apakah ertinya nilai kemanusiaan ini???

Oleh itu, di atas fitrah kita sbg manusia kita apa yang dapat lakukan sebagai bantahan ke atas tindakan zalim haiwan yahudi ini ialah dengan memboikot produk2 yang menjana ekonomi mereka..bagi aku cara itu lg berkesan berbanding kita hanya mengutuk sahaja kerana haiwan yahudi ini tlah lama pekakkan telinga dan butakan mata dengan apa kekejaman yang dilakukan. Sbg umat Islam marilah kita berazam supaya memboikot produk2 yahudi ini dghn sepenuh jiwa. Masuk ini dah hampir 2 minggu aku x membeli produk2 yang dikaitkan dengan Israel ini. Last skali aku nak pesan 1 ja utk renungan.."kalau kita menderma sekurang2 rm1 ibaratnya kita telah menyelamatkan 1 nyawa rakyat di Gaza..tetapi sekiranya kita membeli produk Israel walaupun hanya dengan rm1, ibaratnya kita telah membekalkan sebutir peluru kepada tentera Israel untuk membunuh saudara kita Gaza". Renung2kan..